slovensky
english

Mgr. Petra Hencelová, PhD.

ext

Kontakt
Vedecké zameranie
Pedagogické zameranie
Vybrané publikácie
Na prevzatie
Ďalšie informácie
 

Vybrané publikácie

Najnovšie publikácie:
  • Hencelová, P., Križan, F., & Bilková, K. (2021). Farmers? markets and community gardens in Slovakia: How do town authorities approach these phenomena?. European Spatial Research and Policy, 28(2), 251-267.
  • Hencelová, P., Križan, F., Bilková, K., & Madajová, M. S. (2021). Does visiting a community garden enhance social relations? Evidence from an East European city. Norsk Geografisk Tidsskrift-Norwegian Journal of Geography, 75(5), 256-268.
  • Hencelová, P., Križan, F., Bilková, K., & Madajová, M. S. (2021). Záleží na vzdialenosti?(Za nákupom na Trnavský rínek). GEOGRAFICKÝ ČASOPIS / GEOGRAPHICAL JOURNAL 73(2), 179-193.
  • Škamlová, L., Wilkaniec, A., Szczepańska, M., Bačík, V., Hencelová, P. (2020). The development process and effects from the management of community gardens in two post-socialist cites: Bratislava and Poznań. Urban Forestry & Urban Greening, 48, 126572.
  • Hencelová, P., Križan, F., Bilková, K. (2020). Klasifikácia a funkcia komunitných záhrad v meste: Prípadová štúdia z Bratislavy. Socioloógia - Slovak Sociological Review, 52, 1, 51-81.
  • Križan, F., Čuláková, K., Kita, P., Bilková, K., Barlík, P., Hencelová, P. (2020). Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajne v Hlohovci. Ekonomické rozhľady, 49, 2, 107-120.
  • Križan, F., Barlík, P., Bilková, K. , Hencelová, P. (2020): Delimitácia intraurbánnej nákupnej zóny na základe mobilných dát: prípadová štúdia Avion Shopping Parku (Bratislava) Studia commercialia Bratislavensia, 13, 44, 107-120
  • Križan, F., Šveda, M., Tarčáková, S., Bilková, K., Hencelová, P. (2020): Kam do školy? Transformácia a priestorové rozmiestnenie základného školstva v zázemí Bratislavy In: Šveda, M., Šuška, P. (eds). Suburbanizácia II.Bratislava (Geografický ústav SAV), s. 169-186.
  • Križan, F., Čuláková, K., Kita, P., Bilková, K. , Barlík, P., Hencelová, P. (2020): Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajne v Hlohovci Ekonomické rozhľady, 49, 2, 107-120.
  • Opravil, Š., Bilková, P., Križan, F., Hencelová, P. (2020): Identifikácia potravinových púští na vidieku. In: Križan, F. (ed.). Kde nakupujeme, čo nakupujeme a prečo nakupujeme: lokality maloobchodu a spotreby a správanie spotrebiteľov. Bratislava (Univerzita Komenského), s. 75-94.
  • Križan, F., Bilková, P., Hencelová, P. (2019): Maloobchod a spotreba. In: Gurňák, D. (ed.). 30 rokov transformácie Slovenska. Bratislava (Univerzita Komenského), s. 309-336.
  • Križan, F., Bilková, K., Hencelová, P. (2019): Ďaleko za nákupom? Transformácia maloobchodu v zázemí Bratislavy
    In: Šveda, M., Šuška, P. (eds.): Suburbanizácia: ako sa mení zázemie Bratislavy? Geografický ústav SAV, Bratislava
  • Križan, F., Hencelová, P., Bilková, K. (2019): Ako často a ako dlho nakupujú spotrebitelia v nákupných centrách v Bratislave? Prístup koncentrických zón 22nd International Colloqium on Regional Sciences. Conference proceedings. Masarykova Univerzita, Brno, 314-322.
  • Hencelová, P. (2019): Budúcnosť komunitných záhrad ako alternatíva čerstvých a zdravých potravín v meste Bratislava In: Študentská vedecká konferencia PriF UK 2019. Univerzita Komenského, Bratislava, 1147-1152
  • 2024-04-09-mayales
    © 2011 - 2015