slovensky
english

prof. Ing. Pavol Kita, PhD.

externý spolupracovník

Kontakt
Vedecké zameranie
Pedagogické zameranie
Vybrané publikácie
Na prevzatie
Ďalšie informácie
 

Vybrané publikácie

Najnovšie publikácie
  • Kita, P., Žambochová, M., Strelinger, J., Kitová Mazalánova, V. (2021): Consumer Behaviour of Slovak Household in the Sphere of Organic Food in the Context of Sustainable Consuption Central European Business Review, 10, 20, 1-17.
  • Križan, F., Čuláková, K., Kita, P., Bilková, K. , Barlík, P., Hencelová, P. (2020): Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajne v Hlohovci Ekonomické rozhľady, 49, 2, 107-120.
  • Kita, J., Kita, P., Kita, P., Kollár, P., Jánska, M. (2019): Retail environment in the context of defining consumption patterns on the example of Slovakia Studia Ekonomiczne, 384, 38-50 Kita, J., Kita, P., Križan, F., Bilková, K., Kunc, J. (2019): Marketing spotreby. Univerzita Komenského, Bratislava
  • Kita, J., Kollár, P. (2019): Place of Emotions In Marketing And Its Importance In ELM Model
    International Journal of Technology for Business, 1, 2, 1-8
  • 2024-04-09-mayales
    © 2011 - 2015