slovensky
english

Mgr. Peter Barlík, PhD.

externý spolupracovník

Kontakt
Vedecké zameranie
Pedagogické zameranie
Vybrané publikácie
Na prevzatie
Ďalšie informácie
 

Vybrané publikácie

Najnovšie publikácie:
  • Križan, F., Barlík, P., Bilková, K. , Hencelová, P. (2020): Delimitácia intraurbánnej nákupnej zóny na základe mobilných dát: prípadová štúdia Avion Shopping Parku (Bratislava) Studia commercialia Bratislavensia, 13, 44, 107-120
  • Križan, F., Čuláková, K., Kita, P., Bilková, K. , Barlík, P., Hencelová, P. (2020): Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajne v Hlohovci Ekonomické rozhľady, 49, 2, 107-120.
  • Križan, F., Bilková, K., Barlík, P., Kita, P., Šveda, M. (2019): Old and New Retail Environment in a Post-Communist City: Case Study from the Old Town in Bratislava, Slovakia Ekonomický časopis, 67, 8, 879-898
  • Križan, F., Bilková, K., Kita, P., Kunc, J., Barlík, P. 2015. Nákupné centrá v Bratislave a atribúty ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov. Geografický časopis, 67, 4, 341-357.
  • Bilková, K., Križan, F., Barlík, P. 2015. Consumers preferences of shopping centers in Bratislava (Slovakia). Human Geographies - Journal of Studies and Research in Human Geography, 10, 1, 23-37.
  • 2024-04-09-mayales
    © 2011 - 2015