| Vybrané publikácieNajnovšie publikácie:
Križan, F., Barlík, P., Bilková, K. , Hencelová, P. (2020): Delimitácia intraurbánnej nákupnej zóny na základe mobilných dát: prípadová štúdia Avion Shopping Parku (Bratislava) Studia commercialia Bratislavensia, 13, 44, 107-120
Križan, F., Čuláková, K., Kita, P., Bilková, K. , Barlík, P., Hencelová, P. (2020): Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajne v Hlohovci Ekonomické rozhľady, 49, 2, 107-120.
Križan, F., Bilková, K., Barlík, P., Kita, P., Šveda, M. (2019): Old and New Retail Environment in a Post-Communist City: Case Study from the Old Town in Bratislava, Slovakia Ekonomický časopis, 67, 8, 879-898
Križan, F., Bilková, K., Kita, P., Kunc, J., Barlík, P. 2015. Nákupné centrá v Bratislave a atribúty ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov. Geografický časopis, 67, 4, 341-357.
Bilková, K., Križan, F., Barlík, P. 2015. Consumers preferences of shopping centers in Bratislava (Slovakia). Human Geographies - Journal of Studies and Research in Human Geography, 10, 1, 23-37. |